-
1.
نویسنده : احدي، فرهاد ؛ تصاعديان، بابك ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره جدید - شماره 2 (14 صفحه - از 347 تا 360 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهی برند
نویسنده : احدي، فرهاد ؛ تصاعديان، بابك ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره جدید - شماره 2 (14 صفحه - از 347 تا 360 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهی برند