-
1.
نویسنده : صادقی، سیده فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره اول - شماره 1 (20 صفحه - از 91 تا 110 )
کلیدواژه ها:پیشینه تعاملات برندابعاد ارزش برندابعاد تعامل برندمشتریمصرفکنندهمشتریانپژوهشتجاریارزش ویژه
نویسنده : صادقی، سیده فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره اول - شماره 1 (20 صفحه - از 91 تا 110 )
کلیدواژه ها:پیشینه تعاملات برندابعاد ارزش برندابعاد تعامل برندمشتریمصرفکنندهمشتریانپژوهشتجاریارزش ویژه