-
1.
نویسنده : عسکری، متین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (19 صفحه - از 45 تا 63 )
کلیدواژه ها:خرید اجتماعیگزینش برندبرندهای مدنظریه طبقهبندیمدیریت برندمصرفکنندگانگزینشمدکاربرمحصولات
نویسنده : عسکری، متین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (19 صفحه - از 45 تا 63 )
کلیدواژه ها:خرید اجتماعیگزینش برندبرندهای مدنظریه طبقهبندیمدیریت برندمصرفکنندگانگزینشمدکاربرمحصولات