کلیدواژه اثر تبلیغاتی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رخسارپور، گلبرگ ؛ نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1403 - شماره 23 ، ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 125 تا 154 )
کلیدواژه ها:اثر تبلیغاتیشخصیت سخنگو متحرکروابط فرا اجتماعیلگو تبلیغاتیوب سایتتفریح و سرگرمی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)