کلیدواژه ادراک مشتری از کیفیت خدمات / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حسنی کاخکی، احمد ؛ قلی پور، آرین ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1386 - شماره 45 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 115 تا 146 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفتار شهروندی سازمانیرفتار فرانقشادراک مشتری از کیفیت خدماتنیات رفتاری مشتریمشتریکارکنانرفتارخدمات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهشنامه بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)