کلیدواژه ادراک مشتری از کیفیت خدمات / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
2.
نویسنده : جولا، نعمت اله ؛ صمدی، منصور ؛ چینی پرداز، رحیم ؛
مجله:مدیریت بهره وری»پاییز 1393 - شماره 30 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیبهره وریتعارض نقشابهام نقشکیفیت خدمات ادراکی توسط مشتریخودکاراییتطبیق پذیریکارکنانمشتریمشتریانکارمندبانکمدل
-
3.
نویسنده : نجات، سید امیر رضا ؛ کوثرنشان، محمد رضا ؛ میرزاده، اکبر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1388 - شماره 35 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 72 تا 84 )
کلیدواژه ها:کارکنانرفتار شهروندی سازمانیکیفیت خدماتمشتریمشتریانادراک مشتریان از کیفیت خدماتOCBs
-
4.
ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: بر ارزش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور
نویسنده : ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ مستقیم بخشایش، سعید ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1388 - شماره 8 ISC (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیلیزرلکیفیت فنیکیفیت کارکردیادراک کیفیت خدماتکیفیت خدماتبانکمدلبانک پاسارگادمشتری
-
5.
نویسنده : حسنی کاخکی، احمد ؛ قلی پور، آرین ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1386 - شماره 45 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 115 تا 146 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفتار شهروندی سازمانیرفتار فرانقشادراک مشتری از کیفیت خدماتنیات رفتاری مشتریمشتریکارکنانرفتارخدمات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بهره وری 2 |
نشریه پژوهش های مدیریت منابع سازمانی 1 |
نشریه بررسی های بازرگانی 1 |
نشریه پژوهشنامه بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)