کلیدواژه کیفیت فنی / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عطریان، نرگس ؛ نویسنده : حقانی، محمد رضا ؛ مهدیخانی، مهری ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 28 تا 62 )
کلیدواژه ها:کیفیت عملکردیارزش ویژه برندکیفیت فنیاستانداردسازی خدماتسفارشیسازی خدمات
-
2.
نویسنده مسئول : زهره وندیان، کریم ؛ نویسنده : خسروی زاده، اسفندیار ؛ هنری، حبیب ؛ محمودی، احمد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 429 تا 444 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتماشاگران فوتبالتصمیمات رفتاریکیفیت فنیکیفیت عملکردیکیفیت زیباشناختی
-
3.
نویسنده : نریمانی، احمد ؛ خسروجردی، سمیه ؛
مجله:مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی»زمستان 1395، دوره اول - شماره 4 (7 صفحه - از 177 تا 183 )
-
4.
نویسنده : نادری بنی، محمود ؛ الحسینی المدرسی، سیدمهدی ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛ افشار، محمد مهدی ؛
مجله:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1395 - شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 74 تا 84 )
کلیدواژه ها:قصد خرید اینترنتیکیفیت فنیکیفیت محتواکیفیت ظاهریدانشجویان (غیر مجازی) کارشناسی ارشد ورودی 1393 دانشگاه یزدقابلیت تعمیم نتایج به جوامع دانشجویی
-
5.
ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: بر ارزش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور
نویسنده : ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ مستقیم بخشایش، سعید ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1388 - شماره 8 ISC (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیلیزرلکیفیت فنیکیفیت کارکردیادراک کیفیت خدماتکیفیت خدماتبانکمدلبانک پاسارگادمشتری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت استاندارد و کیفیت 1 |
نشریه مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی 1 |
نشریه مدیریت ورزشی 1 |
نشریه مدیریت بهره وری 1 |
نشریه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)