کلیدواژه ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ملااحمدی، علی ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ نویسنده مسئول : حسن پور قرقچی، اسماعیل ؛
مجله:تغییرات اجتماعی - فرهنگی»بهار 1402، سال بیستم - شماره 76 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (29 صفحه - از 74 تا 102 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)محصولات فرهنگی - هنری
-
2.
نویسنده : نامنی، وحید ؛ علیقلی، منصوره ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 266 تا 285 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبرندارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC )ارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطات بازاریابی یکپارچه
-
3.
نویسنده مسئول : حسن زاده، نصراله ؛ نویسنده : حمیدی زاده، محمّدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 79 تا 111 )
کلیدواژه ها:ارتباطات یکپارچهبازاریابی یکپارچهارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)شناسایی الگوارتباطاتبازاریابی یکپارچهشناساییارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطات بازاریابیمشتریطراحی