کلیدواژه ارزش ادراک شده / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه مدیریت برند 3
-
1.
نویسنده مسئول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ نویسنده : زرین فرد، نرگس ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 3 تا 39 )
کلیدواژه ها:نگرشبرند لوکسرفتار توصیهایتمایل به پرداخت مبلغ بیشترارزش ادراکشدهبرنـدارزشبـاهـا
-
2.
نویسنده : سلطانی نژاد، نیما ؛ نوروزی، حسین ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 96 تا 112 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهآگاهی از برندریسک کارکردیبرند فروشگاهیهویتمصرف
-
3.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛ عطوفی، امین ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (26 صفحه - از 75 تا 100 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهاعتماد به برندریسک ادراک شدهاثرات کشور مبداآشنایی با برند