کلیدواژه ارزش درکشده برند سبز / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دل افروز، نرگس ؛ گلی، آرمین ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 ، ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 99 تا 110 )
کلیدواژه ها:اعتبار برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزارزش درکشده برند سبزکیفیت درکشده برند
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه راهبردهای بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)