کلیدواژه ارزش ویژه برند مقصد گردشگری / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : ایمانی خوشخو، محمد حسین ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (26 صفحه - از 113 تا 138 )
کلیدواژه ها:شهر یزدکیفیت ادراک شدهارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)