کلیدواژه ارزش ویژه نگرش / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نوشادی جلال، مهزاد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (14 صفحه - از 2124 تا 2137 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه مشتری تجربه برند ارزش ویژه نگرش برندهای لوكس فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
-
2.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده مسئول : نايلی، مریم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 33 تا 57 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه مشتریبرندهای لوکستجربه برندارزش ویژه نگرشفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)