کلیدواژه ارزشیابی کتابهای درسی / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ستارپور، سیمین ؛ خلیلی، آصف ؛ نویسنده مسئول : زین العابدینی، مریم ؛
مجله:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»شهریور 1401 - شماره 106 ، الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 223 تا 248 )
کلیدواژه ها:انگلیسی برای اهداف ویژهکتاب درسیدانشجویان پرستاریانگلیسی برای اهداف دانشگاهیارزشیابی کتابهای درسیپرستاریکتابکتـابآکسفوردانگلیسیبـازبانارزشیابیارزیابان
-
2.
ناقد : طاهرخانی، رضا ؛ کاربخش راوری، رحیمه ؛ زمانیجمشیدی، رباب ؛
مجله:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»آبان 1397 - شماره 60 ، الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 231 تا 254 )
کلیدواژه ها:انگلیسی برای اهداف ویژهانگلیسی برای دانشجویان جامعه شناسیارزشیابی کتابهای درسی
-
3.
ناقد : محمودی، محمدهادی ؛
مجله:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»آبان 1397 - شماره 60 ، الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 309 تا 326 )
کلیدواژه ها:دانشجویان مهندسیارزشیابی کتابهای درسیتهیه و تدوین متون درسی
-
4.
نویسنده : ابراهیم کافوری، اکرم ؛
مجله:اندیشه های نوین تربیتی»زمستان 1389، دوره ششم - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 61 تا 92 )
کلیدواژه ها:ارزشیابیارزشیابی آموزشیکتاب درسیالگوی ارزشیابیرویکرد روانشناسی تربیت و یادگیریفهرست وارسی (چک لیست)معیارها و مولفه های ارزشیابیتدوینالگوارزشیابی کتابهای درسیمدلچکلیست
-
5.
نویسنده : Ansary، Hasan ؛ Babaii، Esmat ؛
مجله:رشد آموزش زبان»تابستان 1382 - شماره 68 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم (7 صفحه - از 40 تا 46 )
کلیدواژه ها:ارزشیابی کتاب درسیانتخاب کتاب درسیتولید مواد آموزشیکتابهای آموزش زبان انگلیسیارزشیابی کتابهای درسیکتاب درسی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی 3 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)