کلیدواژه ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : طبرسا، غلامعلی ؛ رضائیان، علی ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ اخلاقی، سید یحیی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 137 تا 152 )
کلیدواژه ها:افغانستانبازاریابی بین المللعملکرد صادراتیارزیابی جذابیت بازارهای بین المللی
-
2.
طراحی و تبیین مدل سیستمی به منظور ارزیابی جذابیت بازارهای بین المللی برای صادرکنندگان کشور افغانستان
نویسنده : طبرسا، غلامعلی ؛ اخلاقی، یحیی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1392 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 97 تا 118 )
کلیدواژه ها:رویکرد سیستمیعملکرد صادراتیارزیابی جذابیت بازارهای بین المللیجمهوری اسلامی افغانستانانتخاب بازارهای بین المللی
-
3.
نویسنده : فرجی خورشیدی، حجت ؛ آذر، عادل ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»پاييز 1384 (ويژه نامه مديريت) - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 121 تا 148 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بینالمللارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللیانتخاب بازارهای بینالمللیهوشمندیجذابیتمدلصنایع