کلیدواژه استراتژی بازاریابی بینالملل / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نعمتیزاده، سینا ؛ نویسنده : اسماعیل پور، حسن ؛ بازایی، قاسمعلی ؛ محمدعلی تجریشی، ایمان ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1400- شماره 126 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 17 تا 30 )
کلیدواژه ها:منطق فازیآیندهپژوهیهمسویی استراتژیکنقاط مرجع استراتژیکاستراتژی بازاریابی بین المللعملکرد بازاریابی بین المللی
-
2.
نویسنده : محمدعلی تجریشی، ایمان ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ بازایی، قاسمعلی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:همسویی استراتژیکنقاط مرجع استراتژیکماتریس نقاط مرجع استراتژیک کمیتئوری مجاورتاستراتژی بازاریابی بینالمللعملکرد صادراتی.
-
3.
نویسنده : قاسمی، حسن ؛ اعرابی، سید محمد ؛ دهقان، نبی الله ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1386 - شماره 17 ISC (32 صفحه - از 75 تا 106 )
کلیدواژه ها:هماهنگیبازاریابی بین المللعملکرد صادراتیابعاد محیطی سازماناستراتژیاستراتژی بازاریابی بینالملل