کلیدواژه استراتژی های بازاریابی / (38 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : عباسی اسفنجانی، حسین ؛ خدایی گرگری، محمدتقی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:بازارگراییبازاریابی پنهاناستراتژیهای بازاریابیتکنیکهای بازاریابی
-
12.
نویسنده مسئول : غلامی، سعید ؛ نویسنده : کنعانی پور، علی ؛
مجله:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 رتبه د (وزارت علوم (14 صفحه - از 102 تا 115 )
کلیدواژه ها:عملکرد شرکتشهرکهای صنعتیقابلیتهای بازاریابیاستراتژیهای بازاریابی شرکتهای تولیدی صنایع غذاییبازاربازاریابیاستراتژیهای بازاریابیاستراتژیقابلیت
-
13.
نویسنده : حمدی، کریم ؛
مجله:راهبرد اجتماعی فرهنگی»زمستان 1397 - شماره 29 رتبه د (وزارت علوم (14 صفحه - از 243 تا 256 )
کلیدواژه ها:عملکردبازارگراییقابلیتهای بازاریابیاستراتژیهای بازاریابیقدرت سازمانیقابلیتهای تجاریسازی نوآوری
-
14.
نویسنده : دیدهخانی، حسین ؛ مهرانی، هرمز ؛ بدیعی، فرناز ؛ یوسفی کمیجانی، عارفه ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1398 - شماره 92 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 55 تا 79 )
کلیدواژه ها:تاپسیسفرایند تحلیل شبکهای فازیاستراتژیهای بازاریابیکانالهای بازاریابیبازاریابی چندکاناله
-
15.
نویسنده مسئول : ترابی، فاطمه ؛ نویسنده : رحیمی نیک، اعظم ؛ ودادی، احمد ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 197 تا 228 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیاداستراتژیهای بازاریابیرفتار خرید مصرفکنندهفروشگاههای زنجیرهای همواره تخفیفکالاهای کاربردی
-
16.
نویسنده : عادلخانی، حسین ؛ نویسنده مسئول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»زمستان 1398 - شماره 75 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (31 صفحه - از 123 تا 153 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمدل SWOTاستراتژیهای بازاریابیاهداف کلاناستراتژیهای راهبردیاستراتژیبانکراهبردیبازارمدیریتماتریس
-
17.
نویسنده : مران جوری، مهدی ؛
مجله:بررسی های حسابداری و حسابرسی»بهار 1399، دوره بیست و هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 114 تا 131 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاستراتژیهای بازاریابینگرش حسابرسان
-
18.
نویسنده : ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛ میران، سارا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحه - از 784 تا 803 )
کلیدواژه ها:شناسایی و اولویت بندی جذب مشتریان استراتژی های بازاریابیکارگزاری های بورس اوراق بهادار
-
19.
نویسنده : عادلخانی، حسین ؛ نویسنده مسئول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 81 تا 103 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمدل SWOTاستراتژی های بازاریابی
-
20.
نویسنده مسئول : عسگر نژاد نوری، باقر ؛ نویسنده : زارعی، قاسم ؛ بشیر خداپرستی، رامین ؛ صائب نیا، سمیه ؛ ناظر اصل، امین ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1399 - شماره 11 (23 صفحه - از 65 تا 87 )
کلیدواژه ها:عملکرد تجاریقابلیتهای بازاریابیصنعت شکلاتاستراتژیهای بازاریابیبازاریابیاستراتژیبازاریابی صادراتی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (7 مقاله)
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- د (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)