کلیدواژه افزایش عملکرد بازاریابی الکترونیکی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : حمزوی، جهانگیر ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (21 صفحه - از 288 تا 308 )
کلیدواژه ها:بانک صادراتشبکههای اجتماعی آنلاینمدل شناختی فازیافزایش عملکرد بازاریابی الکترونیکیشبکههای اجتماعی آنلاینبازاریابیاطلاعاتبازاریابی شبکههای اجتماعینقشه شناختی فازیروش نقشه شناختی فازیکاربران
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |