کلیدواژه بازاریابی / (25 مقاله)
-
1.
نویسنده : یاراحمدزهی، عثمان ؛ نجفی، محمدرضا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (8 صفحه - از 2617 تا 2624 )
-
2.
نویسنده : وحدانی، معصومه ؛ بغیری، بهزاد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (11 صفحه - از 1651 تا 1661 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرضایت مشتریمشهدشبکههای اجتماعیمحصولاتکاله
-
3.
نویسنده : براتی، جلال ؛ نویسنده مسئول : پورمیری، منصوره ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرقابتفولاد مبارکهورق رنگیبازاریابی موّثرلوازمخانگی
-
4.
نویسنده : افشارفر، مهشید ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (8 صفحه - از 2660 تا 2667 )
کلیدواژه ها:بازاریابیهوش مصنوعیتحولات فناوریفروش
-
5.
تاثیر همسویی استراتژی های کسب و کار، فن آوری اطلاعات و بازاریابی بر خلق ارزش لذت جویانه برای مشتریان
نویسنده : شمس الدین، مطهره ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (14 صفحه - از 2669 تا 2682 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاستراتژیفن آوری اطلاعاتمشتریارزش لذت جویانه
-
6.
نویسنده : سالارزهی، حبیب الله ؛ تباوار، علی اصغر ؛ قلجایی، روح انگیز ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (11 صفحه - از 3666 تا 3676 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاستان سیستان و بلوچستانموانع تولید و بازاریابیشرکتهایتولیدشیر
-
7.
نویسنده : زیدی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : مقدم نیا، الهام ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (13 صفحه - از 619 تا 631 )
کلیدواژه ها:بازاریابیهوش مصنوعیعملکرد فروشمدیریت ارتباط مشتری CRMتجارت به تجارت B2B
-
8.
نویسنده : اسماعیلی، صدف ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (31 صفحه - از 2789 تا 2819 )
کلیدواژه ها:بازار یابیﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیصنعت هواییشرکت های هواپیماییسیاست های رقابتی
-
9.
نویسنده : لوافان، علی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (20 صفحه - از 42 تا 61 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاثربخشیعوامل موثرسازمان های صنعت گردشگری
-
10.
نویسنده : لوافان، دکتر علی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (14 صفحه - از 63 تا 76 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرویکردواکاویصنعت گردشگریجوامعرفتارشناختی