کلیدواژه ارزش لذت جویانه / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تاثیر همسویی استراتژی های کسب و کار، فن آوری اطلاعات و بازاریابی بر خلق ارزش لذت جویانه برای مشتریان
نویسنده : شمس الدین، مطهره ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (14 صفحه - از 2669 تا 2682 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاستراتژیفن آوری اطلاعاتمشتریارزش لذت جویانه
-
2.
نویسنده : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 184 تا 208 )
کلیدواژه ها:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه
-
3.
نویسنده : آرین، مریم ؛ منصوری موید، فرشته ؛ کردناییج، اسداله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1397، دوره هشتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:سبک زندگیقصد خرید مجددرضایتمندی از برندارزش لذتجویانه
-
4.
نویسنده : الحسینی المدرسی، مهدی ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:خرید اینترنتیتنوع طلبیارزش سودمندانهارزش لذت جویانهحساسیت قیمتیاطلاعاتکیفیت اطلاعاتارزش خریدارزش خرید لذتجویانه
-
5.
نویسنده : حیدرزاده، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : ایرانی، ندا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1390 - شماره 7 (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:حساسیت به قیمتارزش لذتجویانهدرگیری ذهنی مصرفکنندهگرایش به خریدهای تنوعطلبانهگرایش به خریدهای ناخواستهگرایش به خریدهای تفننیارزش مبتنی بر فایدهرضایت از خرید
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)