کلیدواژه بازاریابی هنرهای تجسمی ایران / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهقانان، حامد ؛ کامرانی، بهنام ؛ گیاهی، یاسمن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 713 تا 742 )
کلیدواژه ها:نظریه دادهبنیادآمیزه بازاریابی هنربازاریابی هنرهای تجسمی ایرانبستر نهادیالگوی پارادایمی بازاریابیهنربازاربازاریابیبازاریابی هنربازار هنرایرانبازیگرانتجسمیآثار هنری