کلیدواژه باشگاه های فوتبال تبلیغات دهان به دهان / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حیدری، لیلا ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:وب سایتکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندهوادارانمولفه های تعاملیباشگاه های فوتبال تبلیغات دهان به دهانتداعی برند.وبلیگ برتر فوتبال ایراناطلاعاتباشگاهاینترنتمدیران