کلیدواژه برتری برند / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ نویسنده : میرموسوی، معصومه ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1401- شماره 116 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 9 تا 26 )
کلیدواژه ها:احیاء برندسودمندی کاربردی برندسودمندی ارزشی برندسودمندی اجتماعی برندنوستالژیبرتری برند
-
2.
نویسنده : کرمپور، عبدالحسین ؛ جهانشاهی، غلامرضا ؛ محسنی، قاسم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1399، دوره ششم - شماره 31 (14 صفحه - از 42 تا 55 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مشتریانبرتری برندفروشگاههای اتکا
-
3.
نویسنده : کریمیان، مجتبی ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 169 تا 182 )
کلیدواژه ها:تداعی برندارزش ويژه برندطنين برندآگاهی برندبرتری برندپاسخ احساسی به برندهويت سازی با برنددانشگاهبرندسازیدانشجویانمشتریتداعیبرتریارزش ویژه
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت و کار آفرینی 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه بررسی های بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)