کلیدواژه برجستگی برند / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ده بینی، نیوشا ؛ غلامی، عبدالخالق ؛ نویسنده مسئول : حقیقی، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 85 تا 110 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندبرجستگی برندتصمیمگیری به خریدکالای لوکس ورزشی
-
2.
نویسنده : ده بینی، نیوشا ؛ حقیقی، محمد ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 ، C (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 35 تا 57 )
کلیدواژه ها:لوازم خانگیبرجستگی برندتصمیمگیری به خرید
-
3.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1394 - شماره 32 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویر برندوفاداری برندبرجستگی برندگردشگریبرجستگیمقصد گردشگریکیفیتوفاداریرضایتتصویربرند مقصد
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)