کلیدواژه برندسازی مقصد / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زبردست، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : سلطان حسینی، محمد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 135 تا 147 )
کلیدواژه ها:گردشگری ورزشیمقصد گردشگریتصویر مقصدبرندسازی مقصدارزش های تجربیتصویرهمکاران
-
2.
نویسنده مسئول : دوزنده ضیاابادی، فاطمه ؛ نویسنده : باصولی، مهدی ؛ نبیل، اصغر ؛
مجله:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 125 تا 146 )
کلیدواژه ها:برندسازی مقصدتوسعۀ گردشگری پایدارروستاهای دهستان سراوانگردشگری روستایی
-
3.
نویسنده : زبردست، محمدعلی ؛ سلیمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : سلطان حسینی، محمد ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»پاییز 1399 - شماره 49 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 197 تا 210 )
کلیدواژه ها:تصویر مقصدبرندسازی مقصدآشنایی مقصدگردشگری ورزشی و مقصد گردشگری
-
4.
نویسنده مسئول : رزقی، مریم ؛ نویسنده : شهابیان، پویان ؛
مجله:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»پاییز 1398 - شماره 44 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 143 تا 157 )
کلیدواژه ها:گردشگرتعهد برندبرندسازی مقصدمقصد تاریخی
-
5.
نویسنده : صفرنیا، حسن ؛ پورسعید، محمدمهدی ؛ نویسنده مسئول : برزگر، محبوبه ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1397 - شماره 16 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 97 تا 117 )
کلیدواژه ها:برندسازی مقصدبرندسازی مکانپیچیدگی برندهویتیابی مکانساکنان و گردشگران خارجی شهرکرمان
-
6.
نویسنده : فرجام، سعید ؛ نساجی کامرانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : بردبار، زهره ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1397 - شماره 16 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 118 تا 137 )
کلیدواژه ها:کلان شهر شیرازتصویر مقصدارزش ویژه برند مقصدبرندسازی مقصدوفاداری گردشگران
-
7.
نویسنده : پورسعید، محمد مهدی ؛ برزگرپور، محبوبه ؛
مجله:جغرافیا و توسعه فضای شهری»بهار و تابستان 1397 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 243 تا 259 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهانبرندسازی مقصدبرندسازی مکانپیچیدگی برند مکانساکنان و گردشگران داخلی شهرکرمان
-
8.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ روستا، احمد ؛ صالحی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:گردشگریبرندبازاریابی چندحسیبرندسازی مقصدبرندسازی مقصد گردشگریحسیارزش ویژة برنـد مقصـد گردشـگریبرند مقصد