کلیدواژه برندسازی ملی / (16 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : نجم روشن، سعید ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 269 تا 298 )
کلیدواژه ها:هویت ملیقدرت نرمبرندسازی ملیمدل داده بنیاد
-
12.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ امین زاده، شهرام ؛ نعامی، عبدالله ؛
مجله:اسلام و علوم اجتماعی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (12 صفحه - از 5 تا 16 )
کلیدواژه ها:سواد رسانهایبرندسازی ملیرسانه های اجتماعیفرهنگ و میراثصنعت گردشگری مذهبی
-
13.
نویسنده : رنجبر حیدری، وحید ؛ فرجی، محمد رضا ؛ جمشیدی، ابراهیم ؛
مجله:سیاست جهانی»بهار 1394 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 203 تا 236 )
کلیدواژه ها:قطرديپلماسي رسانه ايشبکه الجزيرهجغرافياي رسانه ايبرندسازي مليالجزیرهدیپلماسیرسانهایشبکهسیاسیاطلاعات
-
14.
نویسنده : معصومزاده زواره، ابوالفضل ؛ شمسی، جعفر ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 29 تا 52 )
کلیدواژه ها:دیپلماسی عمومیبرندسازی ملیراهبرد.برندهای ملیهویت رقابتی
-
15.
نویسنده : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ همایون، محمد هادی ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 8 ISC (38 صفحه - از 5 تا 42 )
کلیدواژه ها:جهانگردیوجهه ملیبرندسازی ملیارتباط میان فرهنگی
-
16.
نویسنده مسئول : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ نویسنده : همایون، محمدهادی ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 8 ISC (38 صفحه - از 5 تا 42 )
کلیدواژه ها:جهانگردیبرندسازی ملیارتباط میانفرهنگیوجهة ملی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (5 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)