کلیدواژه تمایل به خرید الکترونیکی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه مدیریت برند 1
-
1.
نویسنده : رسولی، نسرین ؛ سیدی، الهه ؛ نویسنده مسئول : دوالی، محمد مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 ، الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 221 تا 254 )
کلیدواژه ها:فاصله اجتماعیکووید19شدت استفاده از شبکه اجتماعیتمایل به خرید الکترونیکیشــبکه هــای اجتمــاعیشـبکه هـای اجتمـاعیسـایت هـای شـبکه هـای اجتمـاعیهـااجتماعیســایت هــای شــبکه هــای اجتمــاعیبـهبــه