کلیدواژه تمایل به خرید الکترونیکی / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رسولی، نسرین ؛ سیدی، الهه ؛ نویسنده مسئول : دوالی، محمد مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 221 تا 254 )
کلیدواژه ها:فاصله اجتماعیشدت استفاده از شبکه اجتماعیتمایل به خرید الکترونیکیکووید19شــبکه هــای اجتمــاعیشـبکه هـای اجتمـاعیسـایت هـای شـبکه هـای اجتمـاعیهـااجتماعیســایت هــای شــبکه هــای اجتمــاعیبـهبــه
-
2.
نویسنده : احقر بازرگان، نگین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:ویژگی شخصیتیخرید الکترونیکیخریدار الکترونیکیفروشگاه برخطمدل پذیرش فناویتمایل به خرید الکترونیکیخریـدخریداراناینترنت
-
3.
نویسنده : رضائی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ شعبانی نفت چالی، جواد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:سازگاریامنیتخرید الکترونیکیمدل پذیرش تکنولوژیباورهای هنجاریفناوری اطلاعاتمدل پذیرش فناوریتمایل به خرید الکترونیکیفناوریتمایلسهولت استفادهفناوری اطلاعات و ارتباطات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت برند 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)