کلیدواژه تناسب برند علت / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ رشید، علی اصغر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره جدید - شماره 29 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 125 تا 142 )
کلیدواژه ها:قضاوت اخلاقیقصد خریدتناسب برند علتانس با علتاهمیت علتالگوی SOR
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)