کلیدواژه جهت گیری دانش مشتری / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ابراهیمی، شیلان ؛ شاکری، دکتر رویا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سومین همایش بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (12 صفحه - از 894 تا 905 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری یادگیری سازمانی شهر سنندج جهت گیری دانش مشتریشرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره 3
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |