کلیدواژه خرید آنی / (31 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید آنی و خرید وسواسی (مورد مطالعه: دانشگاه های استان گلستان)
نویسنده : دل افروز، نرگس ؛ طالقانی، محمد ؛ فرحزاد، مصطفی ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»بهار 1392، سال دوم - شماره 4 (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:ویژگی های شخصیتیرفتار مصرف کنندهخرید آنیخرید وسواسیرفتار خرید آنیمصرفکنندهبرونگرایی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (8 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- C (2 مقاله)