کلیدواژه خرید ناگهانی / (19 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حساسی، نادر ؛ نوروزی، محمد ؛ نویسنده مسئول : نوروزی، موسی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (16 صفحه - از 983 تا 998 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاستراتژی بازاریابیرفتار مصرف کنندهخرید ناگهانیمشتریفروشگاهرفتارموسیقی
-
2.
نویسنده مسئول : سالاری نهند، ابراهیم ؛ نویسنده : حکیم پور، حسین ؛ ناطق، تهمینه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1400- شماره 109 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:نظریه پردازی داده بنیانخرید ناگهانیفروشگاه های زنجیرهای
-
3.
نویسنده : چشمه خاور، عبداله ؛ نویسنده مسئول : بخشنده، قاسم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 22 تا 38 )
کلیدواژه ها:فشار زمانیفعالیت های تجاریانگیزههای خریدقصد خرید ناگهانیمسافرانخرید ناگهانی
-
4.
نویسنده : داوری، مهدی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ نویسنده مسئول : مرسل، باقر ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 111 تا 120 )
کلیدواژه ها:برندهای ورزشیخرید ناگهانیبازاریابی عصبیاشتیاق به برندرفتار خرید ناگهانی خریداران
-
5.
بررسی عوامل موثر بر ناسازگاری ادراکی – شناختی در خرید ناگهانی (مطالعه موردی: لوازم آرایشی - بهداشتی)
نویسنده : رامین، مینا ؛ نویسنده مسئول : گرجی، عاطفه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (16 صفحه - از 382 تا 397 )
کلیدواژه ها:خرید ناگهانیناسازگاری شناختیرفتار پس از خرید
-
6.
نویسنده : خوبیان، مهدی ؛ خداداديان، رويا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (20 صفحه - از 2292 تا 2311 )
کلیدواژه ها:عوامل روان شناختیعوامل آمیخته بازاریابیعوامل موقعیتیخرید ناگهانیخرید برنامه ریزی شدهفروشمشتریفروشگاهمحصول
-
7.
نویسنده : رمضانی، احمد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحه - از 70 تا 89 )
کلیدواژه ها:ﺧﺮﯾﺪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﺮاي ﺧﺮﯾﺪ ﻟﺬت ﺑﺨﺶ اﻧﮕﯿﺨﺘﮕﯽ ﺑﺮاي ﺧﺮﯾﺪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ ادراك از ﻣﺤﯿﻂ ﻓﺮوﺷﮕﺎه
-
8.
نویسنده : حساسی، نادر ؛ کرمی عالم، صمد ؛ کرمی عالم، امید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1397 - شماره 4 (12 صفحه - از 63 تا 74 )
کلیدواژه ها:منطق فازیانگیختگیخرید ناگهانی
-
9.
نویسنده : سمیاری، مسعود ؛ سمیاری، مجید ؛ نویسنده مسئول : منصوری موید، فرشته ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) رتبه B (دانشگاه آزاد (6 صفحه - از 271 تا 276 )
کلیدواژه ها:خرید ناگهانیخرید وسواسیعوامل فردی و محیطیارزش شادمندی
-
10.
نویسنده : حساسی، نادر ؛ سامنی، سامان ؛ توتونچی، مینا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396 - شماره 3 (13 صفحه - از 63 تا 75 )
کلیدواژه ها:منطق فازیرفتار مصرف کنندهخرید ناگهانی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ب (2 مقاله)