کلیدواژه درس زبان انگلیسی / (24 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رباط جزی، سارا سادات ؛ نویسنده : امیدی اسکویی، علیرضا ؛
مجله:روانشناسی و علوم تربیتی در هزاره سوم»پاییز 1402 - شماره 29 (8 صفحه - از 234 تا 241 )
کلیدواژه ها:اضطراب امتحاندانش آموزاندرس زبان انگلیسیکمال گرایی مثبت منفیکمالگراییکمالگرایی مثبت و منفی
-
2.
نویسنده مسئول : اشرف، حمید ؛
مجله:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»زمستان 1401 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 368 تا 388 )
کلیدواژه ها:زبان انگلیسیاسترس تحصیلیروش تدریس سنتیانگیزة پیشرفتکلاس معکوسدانشجویانآموزشدرس زبان انگلیسیروش کلاس معکوسآزمون
-
3.
نویسنده : اکملی، مهسا ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ پورروستایی اردکانی، سعید ؛
مجله:پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره»پاییز و زمستان 1400 - شماره 15 (15 صفحه - از 90 تا 104 )
کلیدواژه ها:زبان انگلیسییادگیریدانشآموزانیادداریواقعیت افزودهدرس زبان انگلیسیاطلاعات
-
4.
نویسنده مسئول : همتی نژاد، ایرج ؛ نویسنده : برهان کیش، علی ؛
مجله:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»تیر 1400 - شماره 37 (5 صفحه - از 197 تا 201 )
کلیدواژه ها:افت تحصیلیزبان انگلیسیآموزش و پرورشدانش آموزاندرس زبان انگلیسینظام آموزشی
-
5.
نویسنده : برنا، محمد ؛ فولادچنگ، محبوبه ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1397 - شماره 41 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 133 تا 149 )
کلیدواژه ها:خودکارآمدی تحصیلیرویکرد آموزش دستور – ترجمهارزشگذاری تکلیفنظریهی پیوندگراییپیوندگراییدرس زبان انگلیسیرویکرد آموزشی
-
6.
نویسنده : جهان بین، فریده السادات ؛
مجله:مطالعات علوم اجتماعی»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (19 صفحه - از 43 تا 61 )
کلیدواژه ها:ﯾﺎدﮔﯿﺮیدرس اﻓﺰار ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ اﻟﮕﻮی درﯾﺎﻓﺖ ﻣﻔﻬﻮمﯾﺎدداریدرس زﺑﺎن اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ
-
7.
نویسنده : مهدینژاد گرجی، گلین ؛ حسنزاده، رمضان ؛ محمدیفر، محمدعلی ؛
مجله:پژوهشهای روانشناختی»بهار و تابستان 1396، دوره بیستم - شماره 1 رتبه د (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 23 تا 35 )
کلیدواژه ها:ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺗﺤﺼﯿﻠﯽاﺿﻄﺮاب ﮐﻼس زﺑﺎن اﻧﮕﻠﯿﺴﯽﺗﺮس از ارزﯾﺎﺑﯽ ﻣﻨﻔﯽﻧﮕﺮش ﻣﻨﻔﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﮐﻼس زﺑﺎننگرانی از برقراری ارتباطاضطرابزباندرس زبان انگلیسی
-
8.
نویسنده : سلمانی کرد آبادی، حسن ؛ جعفری، منصوره ؛
مجله:مطالعات ادبیات، عرفان و فلسفه»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3/1 (20 صفحه - از 565 تا 584 )
کلیدواژه ها:سبکهای یادگیریهوشهای چندگانهآموزه نمادیوارواژگانیآموزش چندحسیواژگاندانشآموزانآموزشزبانیادگیری واژگانفراگیرانبهرهزبان انگلیسیآموزش زبانکلاس
-
9.
نویسنده : اللهی، زبیحاله ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ شریفیدرآمدی، پرویز ؛ نوروزی، داریوش ؛ دلاور، علی ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1395 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:مشارکتیادگیریتلفن همراهانگیزش پیشرفت تحصیلیآسیب دیده بیناییآموزشآسیبتلفن همراهدرس زبان انگلیسی
-
10.
نویسنده : جاودان، موسی ؛
مجله:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1394 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 107 تا 121 )
کلیدواژه ها:مدارس متوسطهﺗﺤﻠﻴﻞ ﻋﺎﻣﻠﻲزبان انگليسيمشکلات يادگيريدرس زبان انگلیسیپرسشنامهدرس زبـان انگلیسی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)