کلیدواژه راحتی ادراک شده / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : منصوری، هادی ؛ خلیلی، عبدالجواد ؛
مجله:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار 1402 - شماره 3 (13 صفحه - از 17 تا 29 )
کلیدواژه ها:اعتمادراحتی ادراک شده شخصی سازیارتقای کیفیت خدماتتجربه مشتریان از بکارگیری هوش مصنوعیبانک کشاورزی شهر ستان لامرد
-
2.
نویسنده مسئول : امیدی، علی ؛ نویسنده : میرابی، وحیدرضا ؛ محمودی، ادریس ؛ رنجبر، محمدحسین ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1398- شماره 119 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:صرفه جویی در هزینه هاراحتی ادراک شدهمدیریت نیازهای مشتریاناطمینان ادراک شدهکیفیت عملکردی ادراک شدهپیچیدگی فنی ادراک شده و ارزش ادراک شدهبانکداری الکترونیکاعتماد ادراک شده