کلیدواژه راهبردهای مدیریت برند داخلی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : شفیعا، سعید ؛ نویسنده : سیدنقوی، میرعلی ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1399 - شماره 22 ، ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 104 تا 119 )
کلیدواژه ها:مدیریت برند داخلیمدیریت برندراهبردهای مدیریت برند داخلیهتل های شهر تهرانکارکنانمدیرمدیریتهتلراهبردهایراهبردهای مدیریتبرند داخلیرفتارهایتشویق
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه گردشگری و توسعه 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ج (1 مقاله)