کلیدواژه رضایت از قیمت / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نظری، محسن ؛ بحری نژاد، ریحانه ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1391 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 131 تا 153 )
کلیدواژه ها:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریرضایت از قیمتبانکدارقیمتمشتریمشتریانرضایت مشتریبانکمدلبرازش مدل
-
2.
نویسنده : انظاری، طاهره ؛ مظفری، محمد مهدی ؛ عزیزمحمدلو، حمید ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 11 (16 صفحه - از 367 تا 382 )
کلیدواژه ها:اعتمادوفاداریوفاداری به فروشگاهرضایت از قیمت
-
3.
نویسنده مسئول : قلی پور فریدونی، شهربانو ؛ نویسنده : غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (10 صفحه - از 68 تا 77 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرضایت از قیمتشفافیت قیمتقیمتمشتریرضایتبانکمشتریان
-
4.
نویسنده مسئول : مجاهد، معصومه ؛ نویسنده : رویان، علیرضا ؛ محمدی نوده، فاضل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 56 (جلد پنجم) (19 صفحه - از 22 تا 40 )
کلیدواژه ها:وفاداریعملکرد مالی و عملکرد غیرمالیرضایت از قیمت
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه علوم مدیریت ایران 1 |
نشریه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
نشریه مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
نشریه پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)