کلیدواژه سایت دیجی کالا / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بهادر، کیهان ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (10 صفحه - از 1141 تا 1150 )
کلیدواژه ها:تجربه خدمات مستقیم ارزش ویژه نام تجاری خدمات سایت دیجی کالا
-
2.
نویسنده : احمدی، عباس ؛ حیدری، سید احمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 رتبه C (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 105 تا 120 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفتار مشتریخرید آنلاینتبلیغ دهان به دهان الکترونیکیسایت دیجی کالا
-
3.
نویسنده : برخورداری، علی ؛ منقی یگانه، امیرحسین ؛ بخشی شایق، محمد ؛ اسمعیلی، محمد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1395 - شماره 6 (24 صفحه - از 206 تا 229 )
کلیدواژه ها:مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرضایت الکترونیکسایت دیجی کالااطلاعاترضایت مشتری