کلیدواژه سرآمدی بازاریابی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1390 ، دوره پانزدهم - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 201 تا 222 )
کلیدواژه ها:ارزشهای محوریسرآمدی بازاریابیمعیار و رویکرد ترکیبیالگوی معادلات ساختاری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)