کلیدواژه سیستم مدیریت روابط با مشتریان / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تاثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات و سیستم مدیریت روابط با مشتریان برکیفیت سیستم و عملکرد درخدمات بانکی
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ رنجی بر، حسنا ؛ میرزاابوالحسن خان ایلچی، سارا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، بین المللی (16 صفحه - از 2062 تا 2077 )
کلیدواژه ها:عملکردبانککیفیت سیستمقابلیت های فناوری اطلاعاتسیستم مدیریت روابط با مشتریان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)