کلیدواژه عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : طالقانی، محمد ؛ فلاح حسن پور، فروزش ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1393، سال سوم - شماره 3 و 4 (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیانتظاراتکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهرضایت و وفاداری مشتریانعملکرد مدیریت ارتباط با مشتریانمشتریمشتریانرضایت مشتریبانکوفاداری مشتری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مهندسی مدیریت نوین 1 |