کلیدواژه عوامل ملموس کیفیت خدمات / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : معماری، ژاله ؛ اکبری، اکرم ؛ اصغری جعفرآبادی، محمد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»تابستان 1397 - شماره 41 ، ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 313 تا 337 )
کلیدواژه ها:مشترینیات رفتاریعوامل ملموس کیفیت خدماتمجموعههای ورزشی شهرداری تهران
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت ورزشی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)