کلیدواژه قابلیت خدمت / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اکرمی، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز و زمستان 1382 - شماره 39 و 40 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 273 تا 292 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکیفیتکار گروهی2حمایت مدیریتی3همسویی اهداف4ارتباطات5پاداش و شناسایی6آموزش7خط مشیها و رویهها8قابلیت خدمت9کیفیت خدمات داخلیابزارها (تجهیرات)1کارکنانرضایت مشتریمشتریارتباطاتخدماتقابلیت خدمت
-
2.
نویسنده : اکرمی، احمد ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1382 - شماره 71 ISC (10 صفحه - از 137 تا 146 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرضایت مشتریعوامل هشتگانه کیفیت خدمات داخلیوظایف سازمانیقابلیت خدمتکارکنانکیفیت خدمات داخلیمدیران
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهشنامه بیمه 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (1 مقاله)