کلیدواژه قصد استفاده از برند / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نجفی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندکیفیت درک شدهارتباط و آگاهی از برندقصد استفاده از برند
-
2.
نویسنده : زمانیان، علیرضا ؛ طالبی، حامد ؛ رضاپور جدیدی، مهدی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (14 صفحه - از 821 تا 834 )
کلیدواژه ها:رسانه های اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیقصد استفاده از برندحضور برندتعامل اجتماعی برند
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
نشریه مطالعات مدیریت و کار آفرینی 1 |