کلیدواژه مفهوم عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : گلچین، فرحناز ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ عالم شهن ابادی، علی ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (23 صفحه - از 68 تا 90 )
کلیدواژه ها:مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمفهوم عملکرد مدیریت ارتباط با مشترینظریهها و سبکهای اجراکننده (CRM)
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار 1 |