کلیدواژه نقشه مفهومی برند / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : لبافی، سمیه ؛ نویسنده : جاهدی، پدرام ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1400 - شماره 107 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 363 تا 385 )
کلیدواژه ها:سیاستگذاری علم و فناورینقشه مفهومی برندایرانداکشبکه تداعیهای برندبرند
-
2.
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : رجائی، محسن ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 113 تا 153 )
کلیدواژه ها:سروشهویت برندتداعیهای برندپیامرساننقشه مفهومی برندهـاروش نقشــه مفهــومی برنــدکـهبـاروش نقشـه مفهـومی برنـدبـهبــا
-
3.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 94 تا 118 )
کلیدواژه ها:تصویر برندهویت برندهمراه اولاستراتژی برندنقشه مفهومی برندبرنــدبرنـدهـابـااســتهــاکـهبــا
-
4.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1398 - شماره 53 ISC (20 صفحه - از 89 تا 108 )
کلیدواژه ها:تصویر برندهویت برندنقشه مفهومی برندشبکه ادراکیبانک خاورمیانهبانکبرنـدمشتریکـهبـا
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت برند 2 |
نشریه پردازش و مدیریت اطلاعات 1 |
نشریه علوم مدیریت ایران 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)