کلیدواژه هواخواهی وسواسی برند / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 13 تا 40 )
کلیدواژه ها:تئوری ارتباط مشتری-برندتئوری هویت برند-مشتریهواخواهی برندهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برند
-
2.
نویسنده : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 184 تا 208 )
کلیدواژه ها:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)