کلیدواژه هویتیابی برند / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سالار، جمشید ؛ نویسنده : غلامی اواتی، رمضان ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1402 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 276 تا 301 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندعجینشدن با برندهویتیابی برندهتلهای رامسرمسئولیت اجتماعی سازمانی
-
2.
نویسنده : گودرزی، فاطمه ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛
همایش:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای رتبه ملی (6 صفحه - از 1833 تا 1838 )
کلیدواژه ها:به یادآوری تجربه برند نیتهای حمایتی مشارکت در فعالیتهای آینده هویتیابی برند
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای 1 |
نشریه پژوهش نامه مدیریت تحول 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)