کلیدواژه هیجان مشتری / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : قنبری، محمود ؛ خلیلی عراقی، مریم ؛ خدایاری، بهناز ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 11 (23 صفحه - از 419 تا 441 )
کلیدواژه ها:هیجانهیجان مثبتهیجان منفیهیجان مشتریانتخاب غذا
-
2.
نویسنده : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : رنجبریان، بهرام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 89 تا 110 )
کلیدواژه ها:محصولات لوکسخرید آنلاینهیجان مشتریمحصولات آرایشیهیجاناتمحصولات
-
3.
نویسنده : عباسپور، باقر ؛ نجفیزاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 ، C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 15 تا 31 )
کلیدواژه ها:سفررضایت مشتریکیفیت وبسایتالکترونیکیوفاداری الکترونیکی مشتریهیجان مشتری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 1 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)