کلیدواژه وفاداری نسبت به برند / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : علینقیان جوزدانی، نسرین ؛ نویسنده : یزدان، علی ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مشتریانبازاریابی خیرخواهانهوفاداری نسبت به برندبرند اصالت اصفهانقصد خرید مشتری
-
2.
نویسنده : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ امانی، مجتبی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1392 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها:شخصیت برنداعتماد برندترجیح برندوفاداری نسبت به برندتاثیر برندشخصیتوفاداریاعتمادترجیحمصرفکنندهپژوهشمشتریفرضیهها