کلیدواژه کانال همهکاره / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عباسی نامی، حامد ؛ نویسنده : آسایش، ابوالقاسم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 ، ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 87 تا 113 )
کلیدواژه ها:کانال همهکارهکیفیت تعاملات یکپارچهسلاست و روانی درکشدهتجربه مثبت و وفاداری نگرشیکانال همهکاره/ فراگیرفراگیرمشتریمشتریانبانکوفاداری
-
2.
نویسنده : روستا، غلامرضا ؛ راه پیما، امان اله ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (12 صفحه - از 3853 تا 3864 )
کلیدواژه ها:کانال همهکارهکیفیت بازاریابی کانال همهکارهارزش درکشده مشتریان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)