کلیدواژه کیفت ادراکی برند / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : احمدی، فریدون ؛ نویسنده : توره، ناصر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 19 تا 33 )
کلیدواژه ها:مسئولیت پذیری اجتماعیSocial ResponsibilityPerceived Brand Qualityترجیحات برندخریداران سازمانیکیفت ادراکی برندOrganizational BuyersBrand preferencesسازمانیرفتار خریدمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتمسئولیت اجتماعی شرکت ها
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)